Blåbär är gott :)

Vi håller ju på med smakisar nu och hittills i sitt liv så har Mille fått smaka på potatis/majs-puré, morotspuré, mangopuré,  Potatis/broccoli/ris-puré, havregrynsgröt, banangröt, katrinplommon/päron-pure och blåbärspuré, äppelmos, potatis/rödspätta-puré samt ett finger av våra grejor ibland typ glass och så :)

Och allt har gått hem. Han äter allt :) Men jag måste nog säga att favoriten hittils har varit blåbär som han fick idag till sin gröt... Han "mmm":ade och gapade :)




Men gröten såg nästan giftig ut ;) Ljuslila.
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Sicken söt och kladdig en, hihi ^__^



Sv; Du svarade faktiskt på min kommentar samma dag, fast du kanske inte minns det, men det var trevligt att jag fick ett besök av dig igen! :D



och jag måste säga att din son är jättegullig (': ♥

2011-10-10 @ 17:57:54
URL: http://strawberrycuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0