Finbesök

Här är dagen i full gång. Daniel tog med ungarna ut för att handla lite och jag stannade kvar hemma för att städa. Andra gången jag är helt ensam hemma. En gång innan har jag varit ensam en timme...
Såå skönt :)

Vi möblerade om i vardagsrummet igår. Det ser inte så mycket ut kanske men det var ett himla jobb för att få till det snyggt :) Och det blev så mycket bättre. Mer golvyta så att vår spillevink har mer lekyta sen. Och så gillar jag mer när det är raka linjer. Jag är mer för det stilrena, Daiel vill ha grejor överallt. men jag tycker nog att vi möttes på vägen :)

Före


Efter



Nu är mina föräldrar på väg hit från Skåne. Det blir en heldag med utflykt och sen middag här ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0