1 timme i vårt liv

Som ni förstod så vaknade Mille mycket tidigare än jag trott. Han brukar sova längre än så. När han vaknade började han dock inte gråta så som han brukar när han vill att man ska komma. Idag bara skrek han rakt ut några gånger. När jag kom in i sovrummet låg han utan täcke och såg ruskigt nöjd ut och log mot mig när jag kom fram :)

Nedan följer senaste timmen i vårt liv!


"Se så pigg jag är, varför tror du att jag behöver sova mer??"


"Jag ska bara smaka på nappen, okej? Jag är inte trött!!"


"Nä, då skiter jag i nappen då. Försök inte få mig att somna en gång till!!!!"


"Jag är inte trött, jag ska inte sova, jag är inte trött, jag ska inte sova"


"Om jag ser på tv får jag ha nappen va? Men jag kommer inte somna, tro mig!!"


ZzzzZZZzzzz...............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0