Godmorgon världen!

Jag och Milton gick upp med tuppen idag. Fast jag låg vaken länge innan dess. Det är mycket sällan som jag ligger vaken i sängen och inte kan sova. Jag brukar somna direkt och sen kliva upp direkt jag vaknar. Men vaknar jag vid 5 kliver jag inte gärna upp direkt :P

Daniel ska segla DM idag så snart ska jag göra frukost till oss. Har precis gett Milton gröt till frukost. Han älskar den. Vi ger Mild Havregrynsgröt utan någonting i (förutom olja nu då) och han vill bara ha mer och mer :)
Jag vet inte vad vi ska hitta på idag annars. Nått blir det säkert :)

Måste ju rekomendera den middag vi åt igårkväll. Här finner ni receptet: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=217

Kycklingcurrygryta med bacon och grönsaker. Mmmm!!!



Jag saknar inte potatis/ris/pasta/bröd ett dugg... Jag äter lite av det i vanliga fall så det gör mig inget att hoppa över det... Till frukost idag blir det omelett. Till middag ikväll blir det skinkstek med gräddsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0