Heldag hos Melinda och Ludvig

Oj oj oj, vi var visst borta hela dagen vi :P
Vi gick alla upp vid 9 för att äta frukost och sen körde Daniel mig och Milton till Melinda och Ludvig för mammor&bebisar-träff.
Vi var 6 mammor med bebisar som fikade (jag hade med bär-smoothie) och hade trevligt. Tre av dem droppade sen av och kvar var jag och Michaela med barn.



Milton och Vilgot


Milton och Ludvig


Alla killarna :)


Jag och Milton


Plötsligt blev Mille tyst, så när vi tittade ner på honom från soffan så hade han dragit lakanet över huvudet på sig själv och låg nöjd där under och vilade :P



Det hela slutade med att vi hann med både lunch och middag också :) Allt enligt LCHF-regler :)
Jag har inte syndat en enda gång denna veckan och imorgon är det dags för vägning. Lite nervös är jag men samtidigt har jag ej för stora förhoppningar. Det är en stor omställning för kroppen så allt kan hända...
Milton ska också vägas imorgon. Håll tummarna för att jag har gått ner och han har gått upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0