Promenad blev det

Nu har vi kommit hem från promenad. Solen skiner som aldrig förr och himmlen är klarblå. Jag hade haft livslång ångest om jag inte gett mig ut idag.

Ville in till en tygaffär i stan så det blev en promenad på 8 km. Milton sov så gott som hela tiden. Jag fuskade när jag skulle hem och åkte spårvagn. Tanken var att jag egentligen skulle gå hem men jag kände att det räckte. Ville hellre komma hem och börja på maten så att vi kan äta när Daniel kommer hem från jobb...



Men vilket hjärnsläpp jag fick på vägen hem. Jag har knappt åkt spårvagn sen vi flyttade hit, bara buss, så jag glömde hoppa av på rätt hållplats :P Så jag fick gå av på nästa och gå därifrån istället. Blev inte mycket längre, plus att det är finare att gå den vägen, så det var bara bra egentligen :)

Liggdelen börjar helt klart bli för liten, men sittdelen tyckte jag att han ännu var för liten för, så han får allt ligga i denna ett litet tag till. Vi använder ju babyskyddet på vagnen mestadels.





Gullungen tittar på bladen i en buske


När vi kom hem fick han ligga i babygymmet lite. Plötsligt hörde jag ett mystiskt prasslande. När jag kom ut i vardagsrummet så låg han såhär. Busunge!!!


Detta inlägg har tagit sin lilla tid att skriva för Milton ska tvunget stå upp i mitt knä, dra i mitt hår och dreggla ner mig fullständigt. Mina kinder är helt blöta. Samtidigt tycker han det är skitkul när jag skriver på tangenterna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0