Suck

Jag hade verkligen hoppats på att kulmen var nådd och att jag successivt skulle bli bättre nu. Men det verkar fortfarande gå neråt :(
Ont i halsen har jag, näsan rinner och allmäntillståndet är inte på topp.

Melinda ringde nyss och sa att jag inte behövde åka med ut till deras båt idag. De var tillräckligt med folk som kunde hjälpa till så jag skulle stanna inne med Milton. Det känns bra. Trots att jag var förbered och hade packat så känns det ändå bäst att stanna inne. Både för min och hans skull.

Nu har han slocknat i babyskyddet igen. Han har skrattat till en gång idag. Men annars har han de senaste dagarna varit väldigt sparsam med skratt och leenden...

Innan när han låg och sov i sittern så såg det ut som att han skulle knäcka nacken.


Han kasade längre och längre ner.


Men det måste varit en skön sovställning för han sov så i flera timmar...

Jag har förresten öppnat en ny blogg nu. Ska bara finslipa lite sen länkar jag :)
Nu ska jag ha varmchoklad med grädde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0