wow WoW WOW!!!

Ibland flyter livet på riktigt bra!

Till att börja med så sov Milton hela natten. 9 timmar i sträck sov han! Han somnade på Daniel igår i soffan så Daniel la ner honom i sängen utan att ta av honom pikétröjan. Jag ifrågasatte och han sa att han skulle ta av honom tröjan när han vaknade första gången...
Döm av vår förvåning när vi vaknade 7.30 av att Milton låg på mage och pratade i sin säng :) Pikétröja it is ;) Vår lille snobb visar vägen haha...

Vi gick upp och vägde oss. Trist nog hade inte min vägning förra veckan sparats. Och jag minns ej vad jag vägde då så jag får gå efter den vägning jag hade för 2 veckor sedan.
Och vet ni vad? Jag hade gått ner 2,9 kg på två veckor :D *glaaaaaad*

Det gjorde min dag. Dels att vara pigg och sen att ha gått ner så mycket. jag var rädd att jag inte skulle gått ner något alls ju... Men wow!!! 

Nu sover lillkillen och jag ska plocka upp här hemma! Daniel är ute i båten och packar ihop grejor som ska hem. På tisdag ska båten tas upp.

Bilder på mig och Mille från gårdagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0