YES!

Milton hade gått upp i vikt idag igen. 95 gram denna gången också, så nu har han gått upp 190 gram på en vecka. Bra jobbat grabben :)
Växt på längden hade han också gjort, så nu är han 67,5 cm lång.

Däremot påpekade även denna dam (vår vanliga bvc-sköterska var ej där) att han inte väger rätt till sin längd. Men det går ju inte att göra så mycket åt. Kan ju knappast trycka ihop honom igen ;) Och nu går han ju upp i vikt riktigt bra så fortsätter det såhär så hoppas jag att dem blir nöjda. För det är vi :)



Efter BVC var vi på väg hem när vi hörde om en misstänkt ubåt i Göteborgs skärgård. Och äventyrslystna som vi är så åkte vi givetvis ut och tog färjan till Björkö för att titta. Men vi såg inte så mycket, bara någon militärbåt. Efter det åkte vi och tittade i Torslanda Lagun.
Där stod en riktigt sargad båt på land. Den måste ha gått rejält på grund och sen sjunkt för den hade ingen för kvar alls, skrovet var skrapat och repat överallt, rodret var knäckt och masten låg bruten i delar på marken. Jag är glad att jag ej befann mig på den båten, vad nu som hänt. Vi fotade den men då det inte är vår båt och vi inte vet vems det var så tror jag nog att jag låter bli att lägga upp foto här.

Sen har vi fyllt på Miltons förråd också med gröt, våtservetter, tetra-ersättning och så köpte vi en burk med potatis/broccoli/ris, hoppas han gillar den :)

Nu ska jag försöka mig på att göra färsbiffar med fetaost och svampsås... Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag lovar att det finns ingen U-båt i Gbg. Jag låg själv i Karlskrona och jagade dessa i början på 80-talet. Men vi såg inga u-båtar.Dessa finns bara i hjärnan hos vissa personer, tro mig jag var där. Din morbror.

2011-09-16 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0