Bilder från vår dag




Nus ka jag äntligen lägga text till dessa bilder. Det har ju kommit lite annat emellan. Vaknade till en fortfarande sovandes Milton i torsdags. Daniel hade åkt till jobb tidigt som vanligt.

Mille ville också spela Wii :)

Inte lätt när man vill åt det nedersta i leksakslådan ;)



Det var en snorig dag för Mille. Han var mycket ledsen och inte alls sigs jälv. Jobbigt med sånna dagar, både för honom och mig. Han mår inte bra och jag är maktlös.

Busungen har hela tiden tyckt att vår papperslampa i vardagsrummet varit rolig att pilla på. Men dagen till ära tog han intresset ett steg för långt och drog av en massa papper från den så nu är där ett stort hål :P För att han inte skulle fortsätta la jag en stol ivägen. Men killen är smartare än så, han tog sig in ganska snart!


Äter rån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0