Fit for fight!

Milton vaknade, som förväntat, väldigt tidigt. Redan kl 6 slog han upp sina blå och var glad som en speleman :) Det sista Daniel sa igårkväll var "bara han inte vaknar klockan 6!!"
Men det var just det han gjorde. Men Daniel har ju gått upp kl 5 hela veckan så vi lät honom sova vidare.

Milton har varit så söt idag. För det första blev han jättefin i sin nya frisyr :) Han ser äldre och smartare ut ;)

När jag stog och diskade så höll han på att fixa med grejor som han hittade. Bkand annat hittade han en nappflaska och en pip till den. Så frustrerad han blev när han inte kunde skruva på pipen på flaskan. Han försökte om och om igen... Och sen hittade han ett par strumpor som han upprepade gånger försökte trä på sin fot. Så gulligt att han har böörjat fatta hur saker och ting fungerar :)
Det måste ha med frisyren att göra ;)

Halv nio väckte vi pappa Daniel. När han mornade sig satt vi med i sängen och Milton hade 8 nappar som han satt och kastade på Daniel :P

Lillkillen verkar må väldigt bra idag och är feberfri. Så vi har tagit fram nästan all packning som nu ska delas upp i olika väskor. En stor backpacker ryggsäck, skötväska, stjärnpåsen med det viktigaste till tåget, packning under vagnen, en påse hängandes på vagnen och så bilstolen. Allt det ska med. Och så Milton såklart :)
Jag måste fota det så ni får se :)

Nu måste jag packa klart, laga min jacka och tvätta av hästbajs från Miltons skor :P

13.30 ska vi vara klara att gå till bussen. Vår bil är ju på lagning. Men det är en historia jag får ta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0