Godmorgonpigg

06.43 är inte okej att vakna alltså :P Klockan bör minst ha passerat 7.00 och allra helst 7.30 innan jag vill kliva ur sängen.
Det finns ju inget att göra nu. Ingen är vaken, gymmet har inte öppnat, det är morgonkallt ute och det är för tidigt för frukost :P

På schemat står det änsålänge bara träning idag. Daniel har antagit en utmaning där han ska göra olika löpträningar varje påskdag. Idag är det intervallträning. Jag har inte, och kommer antagligen inte, klara mina mål denna veckan men jag kan ju försöka snygga till siffrorna och komma så nära som möjligt :)

Nu slängde Milton ner båda sina nappar bakom vår säng och nu skriker han till dem och försöker nå dem med sina små armar :)

Solen skiner i alla fall långt bortifrån öster och det ser ut att bli en riktigt fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0