Hållbar barnvagn

Jag kan härmed meddela att en Teutonia Spirit barnvagn håller för 10 kg barn och 12 kg läsk ;) Men den blir allt bra svårstyrd med 36 burkar läsk/kolsyrat vatten i lasten :P

Varför detta nu då? Jo, sommaren närmar sig och båten ska sjösättas och förberedas för härliga helger och semester. Då måste man ju ha dricka :) Så sammanlagt igår och idag har vi köpt 90 burkar läsk/kolsyrat vatten :)

Regnet gav sig till slut idag och vi kom ut på en liten promenad. Hämtade ut ett paket från HM som jag inte ens öppnat än och så handlade vi ju då som sagt.

Kvällen har innefattat tacosallad, tv, göra-morgondagens-lunch och några godisbitar för min del. Jag har huvudvärk så några bitar var jag allt värd ;)

Imorgon hoppas vi på bättre väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0