Hårdträning

Hårdträning på gymmet, god kycklingsallad till kvällsmat och en ledsen lillkille. Så kan man nog sammanfatta min eftermiddag/kväll.

Jag körde mer på gymmet än jag gjort tidigare. Det var ett bra program på TV så jag var tvungen att konditionsträna på crosstrainern längre än vanligt ;) Sen körde jag hårt på styrketräningen också.

Kom hem till killarna och det är fantastiskt kul att mötas av en gående Milton :)
Vi gjorde kycklingsallad till kvällsmat. Milton fick gröt.

Resten av kvällen har varit lugn. Vi har städat lite, Daniel springer ner till tvättstugan ibland och Milton har krupit och gått rundor ibland men varit mycket ledsen. Han sover dåligt av sin medicin så vi vill bara ge den när den verkligen behövs, men ikväll fick vi påbörja ny kur. Så strax ska jag lägga mig så jag är beredd på eventuell dålig sömn.

Imorgon kommer min mamma till stan, så om Milton orkar så ska vi in och äta i stan och kanske leka på Plikta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0