Morgontankar

Godmorgon!

Grattis Milton WILLIAM på din första officiella namnsdag! :D
(Milton finns inte med i almanackan)

Hur ska vi fira detta då? Någon tårta varken får han eller vill vi äta. En pannkaka till lunch kanske?! :)

Natten var kanon, inga uppvak! Nu på morgonen har vi dock haft en skällande hund i sängen, krupphosta :( Låter så jobbigt men han verkar ta det bra.

Nu ska vi strax göra frukost, men först ville jag väga mig då Daniel sa att min träning skulle ha gett redultat. Och ja jo... Jag har ju stått och stampat på samma vikt nu hur länge som helst men idag hade jag gått ner 0,1 kg och väger nu mindre än nånsin efter graviditeten. Wohoo, man får vara glad för det lilla!! ;)

Vad ska man göra idag då? Skittråkigt väder verkligen. Regn och mulet. Vi har lite ärenden, tyvärr får vi ta bilen till dem och inte gå som vi hade tänkt! :(
Men vi ska nog göra denna dagen till en bra dag trots regn och rusk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0