Saft saft hallonsaft

Nej jag har inte glömt bort att uppdatera med gårdagens bilder. Jag har inte hunnit.
Vår lille smurf mår inte helt okej och jag fick åka till Barnmedicin med honom idag. Tappra killen lämnade blodprov och fick ett bokmärke och medicin!

Nu sover han gott men det verkar bli nytt läkarbesök imorgon då han under kvällen blivit lite sämre igen.
För att göra en lång historia kort så är han prickig och flammig. Ikväll blev han även blå! Inte helt okej...

Nu ska jag sova för att orka med en hel dags städning imorgon! Det är i alla fall tanken att jag ska städa!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men oj stackars mille :( kan det vara nässesjukan? Ser lite ut som det eller dem vet ej? Kram på er och hoppas stackars mille blir bra snart!!!!

2012-04-19 @ 01:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0