Tacosallad!

Nu står tacosalladerna redo att ätas. Nu väntar vi bara på husets herre ;)
Han jobbade över en timme idag eftersom han behövde gå en timme tidigare igår till festen.



Innan var jag på gymmet och körde ett ganska hårt pass. Härligt att märka att man klarar mer och mer, framförallt konditionsmässigt :) Styrketräningen har nog också gjort sitt idag för jag skakar i armen nu när jag sitter och skriver på mobilen ;)
När vi cyklade hem från gymmet somnade Mille och sen sov han vidare när jag bar upp honom :)



Köket har blivit kliniskt rent idag, det får bli ett snabbt upplock i resten av lägenheten sen. Är köket rent så känns det fräscht nästan överallt tycker jag!
Bröd har jag bakat också minsann :)
Ute blåser det ju och pendlar lite mellan sol och regn!







Milton sitter just nu med 5 nappar :P Ser ni att han redan fått färg i ansiktet?! När vi var ute med båten i 4 veckor förra året så var vi ju typ utomhus hela tiden, så även om han var i skuggan så fick han mycket färg ändå. Nu har färgen kommit så fort han visat sig i solen :) Ser fint ut!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0