Vår härliga dag!

Idag har varit en bra dag! Förmiddagen var lugn här hemma.
Sen åkte jag och Milton på mammabarnlunch, och det var jättetrevligt och kul! Det är föräldrargrupp från BVC så flera av dem träffade jag redan när vi var gravida. Så kul att se deras barn växa också :)
Vi åt en god svamppaj med sallad som dagens värdinna gjort :) Nästa gång är det min tur att bjuda hit alla!

Jag gick hem medan Milton sov! Vi hann sen umgås med pappa/Daniel ett tag innan vi gjorde middag, panerad torsk med potatis och remoulad! Milton fick äta med sked på helt egen hand för första gången. Detta filmades såklart och ni får se det imorgon ;)

Kvällen har varit lugn medan Daniel var iväg och spelade innebandy. En jättetrött Mille har krupit efter mig när jag städat upp här. Om någon vill komma på oväntat besök så kom imorgon för nu är här väldigt fint ;)

Sötisen vaknade av hosta när han legat i sängen ett tag så han fick sova ute hos mig i soffan!

Nu har Daniel kommit hem och om inte allt för lång tid blir det sängen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0