Dagispremiär!

Så var Dagen D kommen - Dagispremiär!!
 
Nya fina ryggsäcken, som han fått av sin mormor och morfar, packades och sattes på ryggen! Sen gick vi alla tre i solen till dagis!
 
 
Dagen blev inte som jag tänkt mig. Hade förväntat mig mer, eller ja, någonting! Det hände ingenting och ingen pratade med oss typ.
Men jag orkar inte dra hela historien, har redan varit tillräckligt irriterad idag. Efter en tupplur och ett bad är jag nu lugnare och ska försöka se på det med nya öppna ögon imorgon! :)
Hoppas det blir bättre då!
Men Milton var fantastisk och har sen hela eftermiddagen och kvällen varit superduperglad och skojat och haft sig! Har söta söta bilder men de får komma in imorgon :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon väntar en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0