Inställd promenad

Frukosten var uppäten, blöjan bytt och det återstod bara att klä oss innan vi skulle gå på långpromenad! Då kom världens åskknall. Lät som det slog ner mellan husen så högt som det lät. Och nu vräker regnet ner :(
Tur i oturen att vi inte kommit 2 km bort och var tvungna att springa hem i detta vädret!
 
Blir nog till att baka bröd istället! Trist bara för mitt träningsschema, jag skulle verkligen behöva ta den där promenaden nu på förmiddagen för att inte ha allt kvar ikväll. Men det löser sig! Jag går inte ut i detta regnet med Mille, så är det bara. Han hatar regnskyddet. Och jag går sannerligen inte ut i åska :P
 
Innelek, bakning, mys och tända ljus! Så får det bli!
 
Himlen hade en mycket märklig konstelation innan. Molnen låg böjda som bananer. Och såg så där riktigt morrande arga ut. Såg ut som en målad tavla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0