Äntligen fått sytt lite!

Äntligen har jag fått spendera lite tid vid symaskinen! Har tänkt att sy upp lite grejor nu i en månad men av någon anledning har annat prioriterats!
 
Här är två olika beställningar som ligger och väntar på ny liten ägare! :)
 
 
Sen så har jag detta tyget som ligger och väntar på att bli något alls!! Faen att jag inte hunnit med så mycket. Det skulle vara skitsött som små julbyxor eller vantar ju. Någon som vill ha något juligt på julafton kan ju höra av sig :) Jag kan lätt hinna sy upp små söta tights i stl 50/56 eller mössa+vantar. Kan ju även försöka mig på ett litet pannband eller liknande! :) 
 
Nu ska jag städa upp och gömma nålar och saxar innan jag hämtar hem sötingen från dagis! Vi har bokat upp varenda minut de två kommande dagarna så i eftermiddag tänkte jag hinna städa upp här. Får se om Milton hjälper eller stjälper ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0