Mellandagsrea

Idag har vi gått en lång runda ute i Domsten. Milton satt nerbäddad i vagnen och var vaken en del och sov en del :)
Jag har också passat på att shoppa lite. Daniel råkade få med sig mina jeans hem och jag hade missbedömt Miltons packning så det fick bli 2 par nya jeans till mig och 2 t-shirts till Mille :) Det blev sammanlagt 136:- haha. Mellandagsrea är ju kul grejs :P
Det blev även en ny overall till Milton då habs röda tyvärr verkar bli för trång för snabbt. Hittade en cool svart med stjärnor på :)

Nu sover liten, han hade 39,2 vid läggdags så imorgon får det bli besök på vårdcentralen. Vill gärna utesluta öroninflammation och halsfluss. Han vill fortfarande knappt äta och stånkandas när han sover.

Nu ser vi på en film och sen ska jag sova!

Milton med en av sina nya t-shirts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0