Nyårs-bildbomb

Vi har en kanonkväll!! Ungarna har busat och härjat så det stått härliga till! Först ut var matlagning (för både stora och små). Jag var nästan klar med middagen och de små samarbetade i miniköket :)
 
Vi åt en kycklinggryta med ris och vitlöksbröd till middag och till efterrätt hade Michaela gjort en chokladfudgepaj med hallongrädde och glass. Såå gott alltihop! Mätta blev vi! Killarna fick äpple, päron och hallon. Milton tittade med arga blicken på mig när han fick hallon. Ingen hit ;)
 
Sen blev det riktigt rolig lek! Jag tog fram sakkosäcken och killarna fick hoppa från soffkanten! OJOJOJ vad kul de och vi hade!! Många skratt och trots skallningar, hopp på varandra och diverse utdelade sparkar var det ingen av dem som blev ledsen. Emellanåt fick vi ställa oss i fönstret och titta på fyrkverkerier! Jättespännande, synd att de missar tolvslaget!!
 
Bildbomb på hoppandet!! :)
 
 
Kolla in Vilgots hår!! :D
 
Vår söta älskling (som dock inte tål äpple, päron eller hallon kan vi nog konstatera)
 
Hållaihandhopp var inte så lämpligt ;) Skallarna knockades ihop!
 
Haha delade känslor i denna bild. Milton asglad och nästan galen, Vilgot besviken. Fast kul hade dem båda :)
 
Milton i luften!
 
Hmm, vågar jag hoppa igen?!
 
Efter allt hoppande testade Milton hur många kg hans nya garage höll för. Minst 13 kg iaf ;)
 
Innan läggdags blev det läsning! Så gulligt när de satt och läste varsen bok :)
 
 
Nu sover killarna och vi ska fortsätta vår kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0