Sängen kallar...

...men jag orkar inte svara!

Jag BÖR gå och lägga mig men jag har fastnat i soffan :P
Imorgon ska Milton till dagis för första gången på 2,5 vecka. Idag var vi där i 30 min imorgon ska han vara där själv. Lite ångest har jag för han är så mammig på nått sätt just nu. Han är van vid att kunna hoppa upp i min famn närsom.
Men det blir nog bra. Jag tror att jag drar och tränar och ev åker en runda in till stan under tiden.

Det är så kluvet för nu när jag haft en klängig, delvis mycket trotsig liten kille hemma har jag längtat efter egentid och att kunna tänka egna tankar. Men nu när jag väl kan lämna honom på dagis så har jag en klump i magen :P
Kanske hade jag inte mått såhär om han skulle vara med pappa Daniel. Nu ska han till dagis där det just nu är flera tillfälliga vikarier och han är så putteliten för att inte ha trygghet omkring sig tycker jag. Äh, nu ska jag försöka slappna av och hoppas och tro att det kommer bli bra :)

Och nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Klockan ringer vid sju.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0