Slapp i sakkosäcken

Ungarna fick en sakkosäck i julklapp av oss! Milton fattade direkt att det var en perfekt landningsyta när man hoppar från soffan ;)

Igår och idag har gått i snigelfart!! Milton gick upp så tidigt idag och min kropp kommer bara inte igång! Snart kommer Daniel upp så då kanske han kan leka med lillkillen så att jag får städa :)
Ikväll kommer Michaela, Christoffer och Vilgot hit och firar nyår! Tyvärr jobbar Daniel hela natten! Det är nackdelen med hans jobb, men man vänjer sig! Jag är glad att vi fick fira jul ihop :)

Sen måste jag försöka få in julaftonsbilder. Och laga mat! Helst träna och så duscha. Det är nog bäst att jag sätter igång!!

Slappekillen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0