Stjärnklart!

Ligger i sängen och ska sova nu. Så härligt att kunna ligga här och titta på den stjärnklara himlen :) jag har alltid fascinerats av rymden!

Jag och Melinda var och tränade bodypump innan. Mygadd!! Fiiifan vad utpumpad man blir ;) Härligt, men får se om jag kan röra mig närmsta dagarna haha :P
Imorgon ska jag vikariera på Miltons dagis, men Milton ska bara vara där till 12, sen hämtar Daniel honom. Mille skulle egentligen vara ledig och vara hemma med mig, men så blir det ju inte så han får komma hem när Daniel sovit på förmiddagen :)

Nu måste jag somna om jag ska orka med morgondagen :) håll tummarna för att lillkillen också kan sova gott, han vaknade innan med magont :( Hans mage samarbetar inte alltid, får hoppas det går över!!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0