Koftan passar

Vi har haft ett problem senaste veckorna. Dragkedjor. Som de ställt till det. Mille har haft fula rivsår på hals och kind efter att ha vridit huvudet fram och tillbaka i bilen och vagnen.

Så idag var jag inom en klädaffär och försökte hitta en tjock tröja utan dragkedja. Förgäves.

Så innan la jag ut en fråga på facebook om någon sett en bra tröja i någon affär! Fick inget napp mer än att jag blev påmind om att Milles faster i somras stickade/virkade/knypplade en kofta till honom. Den var alldeles för stor sist vi provade den men nu provade vi igen. Den sitter jättefint :)

Den går inte upp i halsen och skyddar mot jackans dragkedja, men den har i alla fall ingen egen dragkedja att skada sig på!

Gullungen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att koftan passar, gjorde den i storlek 9-12 månader tror jag. Tur att ni kom på det , är lätt att glömma av när man får i förväg och man lägger undan för att vänta in att växa i, har själv råkat ut för det när man fått ärva av någon.

2012-02-27 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0