Nya böcker och god pasta

Vår dag startade vid 8. Det där med att sova till 9 existerar inte här längre :P Men det kan ju bero på att han sover så bra på nätterna och inte är vaken nått. Vilket gör att jag med sover bra så det gör inget att gå upp lite tidigare :)

Efter frukost gav vi oss ut på promenad. Daniel jobbar och vi skulle inte veckohandla så mycket så jag passade på att handla istället för att Daniel skulle behöva göra det efter jobb.

Hittade lite böcker på bokrean till Milton. Min favorit var en stor bok med 9 småböcker inuti. Jättefina var de!!

Nu lämnade vi nyss bordet efter stt ha ätit lunch. Jag åt kassler med pasta, fetaost, tomat och rödlök och Mille åt korv och pasta. Han trycker in massa mat i munnen och jag undrar om han hinner tugga allt innan han svalt :P

Snön vräker ner så vi stannar inne resten av dagen och myser och städar! Kanske bakar ett bröd också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0