Sovgott!

Jag är så trött så trött. Redan halv sju började Mille röra sig och vakna (han somnade redan 20.30 igår) och strax därefter ringde de och frågade om jag kunde jobba lite idag. Det kunde jag :)

Då de behövde personal så snabbt som möjligt och Mille ändå var vaken så skjutsade Daniel mig dit. Jag jobbade mellan halv åtta och halv ett! :)

Här hemma har vi sen varvat lek och bus med ännu mer röjning i köket samt kört en maskin tvätt som nu hänger och torkar. Förvånansvärt dåliga torktumlare/torkrum i vår tvättstuga. Bor man såhär vill man ju inte gärna behöva ta uppven massa blöta kläder och hänga överallt. Men men...

Middag blev kyckling. Jag hade tortellini och pesto till och Daniel hade ris och curry. Milton åt gårdagens rester av spaghetti och köttfärssås och banan till efterrätt!

Nu har vi slappat i soffan till Vad blir det för mat? och nu fotboll.

Milton sover gott i Daniels famn efter att för ovanligheternas skull fått välling i kvällsflaskan. Jag buzzar just nu mild fullkornsvälling så vi ska ge den nu några kvällar i rad :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0