Bästa mailet på länge!!!

Häromdagen mailade jag till det jobb jag hade när jag blev gravid... För er som inte vet vikarierade jag på förskolor runt om i Göteborg.
Iallafall så känner jag nu att jag vill komma ut och jobba igen, dels för att det är roligt att jobba och träffa människor men också för att dryga ut föräldraledigheten. Daniel är ju ledig minst två vardagar i veckan så då kan jag passa på att jobba lite.


Hur som haver, jag fick svar på mitt mail bara någon timme senare och vilket underbart och bra svar sen då :D




Beställde ett belastningsutdrag direkt efter jag fick mailet och nu hoppas jag att det kommer fort. Synd bara att jag inte mailade dem för nån vecka sen (eller jag gjorde faktiskt det men uppenbarligen till fel mail för jag fick inget svar) för Daniel kom på igårkväll att han är ledig hela nästa vecka :P

Men det känns jätteskönt att det gick så smidigt att få komma tillbaka till gamla jobbet... Jag trivdes verkligen med det och ser fram emot att få uppdrag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0