Mysig nattning!

Det har varit en lång dag idag. Milton vaknade redan 7.30 (brukar vara kl 9) och sen har det gått i ett hela dagen. Jag har städat och diskat, vi gick på promenad i skogen, middag har lagats och ätits och så har vi myst och slappat nu ikväll :)
Milton har kommit på att han speglas i vår balkongdörr när det är mörkt ute. Så han kryper fram till dörren och skrattar åt sig själv ;)
Innan stod granen framför dörren, men den städade jag också bort idag. Nu är det bara stjärnorna i fönstret kvar, för övrigt är det äntligen tomt på tomtar :P nu vill jag ha vår!!!

Innan ville jag slappa i soffan efter en hel dag utan vila, men Mille tuggade på alla sladdar han hittade och rev ut böcker och var på riktigt bushumör så jag satte honom i bumbon så fick han sitta där och leka :)
Nyss la jag in honom i sängen efter att han legat i min famn och sovit ett tag. Det brukar vara Daniel som nattar men han är och tränar så det var mysigt att få natta idag :)

Jag har massor jag vill skriva om vad som hänt senaste veckan, men det får jag ta imorgon för nu vill jag bara halvsova i soffan ett tag :)

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0