Uppe långt innan tuppen!

Här blev det en riktigt tidig morgon. Jag har faktiskt varit vaken sen kl 4. Vet inte varför jag vaknade och jag kunde inte alls somna om. Låg och tänkte på livet i allmänhet och försökte somna.
Klockan 5 ringde Daniels klocka. När han stack så sa han att Milton sov gott. Yeah right! :P Jag hörde fortfarande Daniel i trapphuset när Milton började hosta och prata. Jag tog in honom i vår säng men jag hade inte tålamod att hålla på att lägga honom ner hela tiden så vi gick upp.
Jag brukar vägra gå upp innan 7.30. Detta är andra gången någonsin jag går upp så här tidigt med Mille, men jag tror (Hoppas!!!) att han snart ska somna igen så att jag också får somna om.

För just idag ville jag verkligen sova för sen när Mille sover mellan 11-13 så kan jag inte vila för jag ska till kontoret och skriva avtal så att jag kan börja jobba så smått igen :D jag har inte jobbat sen september 2010 pga sjukskrivning (foglossning) och mammaledighet :)

Nu börjar Mille bli ruskigt trött här. Han låg nyss ner på mattan ;) Jag tror att vi snart kan krypa ner i sängen.
Han gjorde en läskig grej innan. Han låg i min famn och tog plötsligt ut nappen och låg och kippade efter andan. Sen började han kräka upp en massa slem. Det behövdes säkert men ändå läskigt när han inte får riktigt med luft.

Nu har vi sett på Pingu och andra barnprogram och nu ligger pysen ner på mattan igen så nu blir det sova!!! Yes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0