Vitt och fint!

Jag trodde att jag skulle bli deppig om det kom snö nu. Har den inte kommit vid jul kan den lika gärna hålla sig borta. Jag längtar efter våren!
Men jag får faktiskt erkänna att det är ganska mysigt med snö :) det vita fluffet gör det väldigt ljust! Jag gillar snö men jag hatar slask, så nu får den ligga kvar några dagar!

Ser ni att vi bytt parkering. Innan stod vi uppe vid den guldiga jeepen på vänstersidan men nu står vi nästan längst ner till höger.
Det var ingen bra kombo att ha en Volvo v70 och stå mellan en v70 och en jeep. Det är riktigt trånga parkeringsplatser här. Det var vid flera tillfällen som vi inte kom in i bilen utan fick lägga ur växeln och putta ut bilen. Det funkar ju inte... Nu står vi bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0