Banan é gott!

Nu ligger jag här i soffan igen. Hela dagen har jag legat i sängen så att Julia skulle kunna spela tv-spel i vardagsrummet.

Daniel är och lämnar Julia. Just när de skulle köra så såg vi på facebook att Julias syster (på mammans sida) och hennes sambo var på IKEA här i Göteborg. Så Julia åker hem med dem istället.
Vi sparar på miljön och två timmars bilresa för Daniel och Milton. Nu blev det typ 20 min i bilen istället.

Jag åt nyss en skål chokladglass. Innan denna helgen är slut har jag ätit 2 liter sådan :P Det är det som varit absolut skönast för halsen.
Idag fick jag i mig riktig frukost till skillnad mot de andra dagarna. Men jag är inte frisk. Halsen känns okej men hörseln är jättedålig och det piper något fruktansvärt i mitt huvud :(
Jag kan stå 1 meter ifrån Daniel men ändå inte höra vad han säger. Hör bara på ett öra dessutom.

Veckan som kommer jobbar Daniel 60 timmar så jag bara måste bli frisk. Som det är nu ligger jag mest i soffan/sängen och sover lite då och då. Och Milton är rätt högljudd ibland och det klarar jag inte alls. Trots att jag hör dåligt så vibrerar alla ljud runt i hjärnan på mig.

Fast ett bra sätt att hålla Mille lugn och tyst är att ge honom frukt. Vilket fruktmonster vi har :D Vattenmelon, banan och vindruvor är nog favoriterna! Så fort han ser en frukt så kastar han iväg nappen och börjar hoppa av glädje :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0