Hårda tag!

I fredags bestämde vi oss för att det är nu eller aldrig att komma i någorlunda form inför semestern :) Så jag satte upp en del mål och har nu gjort nedräkningslappar. Det blir så mycket tydligare att man får något gjort när man kan kryssa i rutor och se det svart på vitt.
Mina mål är att på 27 dagar promenera 80 km, jogga 28 km, 10 gympass och göra plankan i 100 minuter!
När jag gjorde upp målen tänkte jag dock inte på att jag ska vara i Skåne 11 av dagarna så gymträningen kommer jag nog inte nå upp till tyvärr!

Min dröm är också att gå ner några kg. Jag har ett första delmål vad jag vill väga innan semestern. Mitt slutmål ska jag jobba mot i höst!

Nu ikväll blev det pizza till middag. Men för att lindra samvetet tog jag en sen joggingrunda. Jag börjar med 1 km nu i början då jag inte joggat på två år samt varit gravid och haft foglossning däremellan. Men 1 km på 6.30 min är jag nöjd med :)

Nu ska jag sova. Håll tummarna för att Mille kan sova inatt!!!

Trackback
RSS 2.0