Nyklippt fin liten kille!

Godmorgon!
Vi är uppe redan. Daniel gick upp kl 5 och jag hängde med upp för att ta ipren. Men Milton vaknade också. Han somnade ju redan vid åtta igårkväll så det är ju inte så konstigt. Lika bra att gå upp och få packat och duschat utan att stressa.

Höstblåsorna gör ont och kliar. Det var rätt jobbigt när jag vaknade till någongång inatt. Jag hoppas inte att jag får nån värstinggrej som Mille bara. det får gärna hålla sig så som det är nu och vara över senast på torsdag. Det ska ju hålla i sig en vecka säger de och i torsdagskväll fick jag antagligen det i halsen.

Det blir som så att vi åker till Skåne idag. 10.30 behöver vi senast lämna lägenheten, gärna lite tidigare för att kunna ta det helt lugnt. Milton lär ju vara riktigt trött innan dess så jag tror att vi passar på att gå när han vill somna :)

Nu kom en fin liten kille och lämnade en fjärrkontroll till mig. Han ser så stor ut idag. För resdagen till ära så fick han igår ett skönt bad, nyklippta naglar och ny frisyr :D Han är så duktig när vi klipper honom! Sitter helt still och bara accepterar läget! Så vi gjorde en cool frisyr på honom som han ska ha denna veckan. Om vi inte är nöjda med den sen så klipper vi av lite till :)



Nähäpp, om man skulle ta och packa nu då så att det inte blir var-fan-är-nycklarna stress sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0