Skjut mig!

Nu är det inte roligt alltså :( Jag har jättejätteont i örat trots alvedon. Jag hör inget och det känns som jag ska sprängas. Öroninflammation är inget jag vill ha fler gånger.

Jag läste någonstans att trycket i örat brukar släppa om något spricker så att vätskan kommer ut. I så fall hoppas jag att det ska hända för såhär kan jag inte ha det :(

Aldrig trodde jag att öroninflammation skulle göra så här ont. Fy fan! Tur att jag har sluppit detta tidigare!!

Försökte se på en film innan. Hur rolig den än var så fick jag stänga av för jag blev bara yr och hörde mindre och mindre.

Det värsta är att jag börjar få ont i andra örat också nu!

Nu har jag intagit en värktablett till och ska försöka somna. Det är enda sättet att komma ifrån detta.

Godnatt!

Killarna vid nattningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0