Ensamcykelpremiär!

Jag och Milton kom nyss in från en cykeltur. Första gången vi var ute och cyklade själv så det blev att stanna ibland och kolla så han satt bra och hade det bra :)

Vi skulle ha cyklat och veckohandlat men jag glömde lås. Så det fick bli en liten extrarunda istället. 7,1 km blev det :)
Mitt mål är ju att varje vecka promenera minst 20 km och träna två gånger på gym. Nu får jag ju lägga till 15 km cykling också :)

Förra veckan blev det 20,1 km promenad och 3 gympass.

Nu är tanken att Milleman ska sova så att vi, när han vaknar, kan gå ut och ev gå till gymmet innan vi går till affären. Blir ingen stor veckohandling då frysen är knökfull.

Ikväll blir det sallad med ytterfilé och chorizokorv i :)

Bild från cykelturen samt från frukosten :) Vårt lilla charmtroll hade mycket kul vid frukosten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0