Feber :(

Jag vaknade av Miltons gallskrik inatt. Jag tog upp honom och tyckte direkt att han var varm. Men ibland blir han det under täcket så jag la honom i vår säng utan täcke. Men varje gång han rörde vid mig med arm, ben eller huvud så brände det till.
Upp och tempa och visst hade han feber. Inte ville han sova heller, han kom inte till ro eller så blev han ledsen. Daniel var uppe med honom i 1,5 timme innan de äntligen fick somnat om igen.

Nu ligger Mille i sin säng så jag har ingen aning om hans temp, men våra planerar idag får vi avboka :( Vi skulle, om jag inte får jobb, åka och bada. Men eftersom Milton hade feber inatt lär han ju inte orka bada idag.

Däremot ska han på sitt livs första tandläkarbesök idag :) Anledningen att vi inte bokar av det också är för att han igår ramlade och slog i munnen hårt så att tanden spräckte läppen och det blödde en del. Det känns bäst att en tandläkare får titta på det så att allt ser bra ut!

Som sagt så kanske jag får jobb så jag får gå upp och käla frukost nu så att jag är förberedd :)

Bild från häromdagen när Mille levde upp till sin grodpyjamas. Syns inte lika bra på bilden men fötterna var helt utvinklade och han såg ut som en groda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0