Händelserik dag!

Min födelsedag var kanon! Mer om den i ett annat inlägg. Nu bara en snabb uppdatering innan mina ögon faller ihop totalt!

Igår hämtade vi upp min kompis Pernilla på flygplatsen när hon kom med sitt flyg från Spanien. Istället för att åka hem direkt så stannade hon hos oss en natt :)
Vi hade en lugn kväll igår med god mat och sen slapp i soffan! Milton tyckte det var kul med sällskap och klättrade och kramades :) En promenad i solen hann vi också med :)

Idag packade vi våra väskor, åkte in till centralen och låste in dem, och åkte sen vidare till Baby- och Barnmässan där vi mötte upp Melinda och Ludvig! Det blev lite kikande och lek där innan vi gick till en kinarestaurang och käkade buffé :)

Kvart i tre satte jag, Pernilla och Milton oss på tåget till Skåne. Efter en stunds lek somnade Mille fortare än Skalman och då spelade vi hänga gubbe via mobilen :P

Har sen umgåtts med mina föräldrar och brorsan plus hans sambo hela kvällen! Mille har varit jätteglad och lekt och skojat! Han försökte resa sig själv utan stöd och kunde efter en visning själv trä på ringarna på pinnen som ni ser nedan :D Jag är förvånad över att han fortfarande utvecklas varje dag!

Jag hoppas bilderna kommer i ordning. Mille och Ludvig på mässan, Mille på tåget och sen lek här hos mina föräldrar! Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0