Konversation med min son :)

Milton sitter och säger Hanna hela tiden nu.

Milton: Hanna, Hanna, Hanna.....
Hanna: Hanna
(pekar på mig själv) och Milton (pekar på Milton)....

Då tittar Milton på mig och säger frågande Dadda?
- Ja pappa också ja :)

Han fick vi ju inte glömma! Sötungen :)




(Vad längesen jag la ett inlägg i kategorin Barncitat. Det var ju Lilla K som stod för allt där tidigare. Kommer ni ihåg Lilla K? Så längesen jag träffade henne nu, men jag tänker på henne ofta. Hon blir ju hela 5 år i sommar och har till och med fått en lillasyster. Åh måste få träffa dem snart igen!
Måste ju länka till några av Lilla K's skönaste citat. Tänk på att hon faktiskt bara var 2,5-3 år när allt detta blev sagt :D Här, Här, Här och Här :) Haha ni bara måste läsa alla, underbara unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0