Kuckeliku

Idag gick vi upp med tuppen! Men natten var bra så det känns ändå rätt bra! Om jag bara får i mig frukost och kommer igång här så vaknar nog både kropp och knopp snart :P

Det blev verkligen en heldag igår. Dock ingen lek ute som jag skrev för båda killarna somnade i sin vagn, så det blev en lång promenad istället.

Tanken var att Daniel skulle hämta mig där efter jobb, men när han kom blev vi bjudna på jättegod middag och först närmare 22 kom vi däifrån efter en supertrevlig kväll!

Idag vet jag inte alls vad som står på schemat. Gymbarnvakt är bokad men Milton har ju åkt på en förkylning och krupphostar. Och med tanke på hur länge hans förkylningar håller i sig kanske man inte ska sätta honom i ett rum med 10 andra barn som snorar. Fast smittor finns ju överallt så egentligen borde vi stänga in oss hemma om vi ska undvika allt. Men det vill vi ju inte...

Jag får se hur dagen blir :) Daniel jobbar ju så jag har ensamt ansvar att se till att dagen blir bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0