Lekdag med bulor!

Vilken dag :)
Tre små killar lekte och tre glada mammor åt plättar och kaka! Ja killarna fick också plättar såklart :) Milton åt 5 stycken, med fruktpuré till :) Smarrigt!



Kameran kom inte fram förrän lille Elliot åkt hem. Men Milton och Ludvig hade det riktigt skoj tillsammans. Milton körde runt Ludvig i gåvagnen ;)



(Film på detta lägger jag in i ett separat inlägg)

De lekte på Milles rum också. De drog mer eller mindre fram allt som fanns i hyllan :P

Mille tränade på att sätta på locket på burken.


Detta fotot tog jag egentligen på Ludvig när han bar iväg den blå backen. Vad jag såg i efterhand var att jag fångade just när Milton skulle ta sig ur den blå lådan och störtade in i hyllan. Han har fortfarande ett fint rött streck i pannan...


Så vad skulle Ludvig med den blå lådan till då? Jo, klättra upp på den såklart! :D
Hur stolt som helst!!


Även Ludvig avslutade lekandet med en smäll, en blåtira blev det på honom. Vi hoppas att båda killar har repat sig till imorgon och är redo för nya äventyr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0