Frisörsalong alá Hanna ;)

Ja, vad händer hos oss nuförtiden då?
Både mycket och lite skulle jag vilja säga.

Milton är för det första inte helt frisk. Han är rosslig, hostar illa och har förmodligen någon form av ögoninfektion. Han är så ledsen och gnällig och vet inte riktigt vad han vill. Vill vara nära mig hela hela tiden. Är han på golvet så håller han i mina byxor, men helst av allt vill han bara ligga i min famn.
Sjukdom i samband med värmen är ingen bra kombo just nu.

Igår var vi iallafall i stan på megaloppis. Jag tog med massor av Milles gamla kläder och försökte sälja. Sålden plaggen för 10:-/st och jag fick ihop 230:- tror jag så en del fick jag sålt. Gick raka vägen till Nordstan och slösade bort dem ;) Har varit ute efter bodysuits till Millemannen och hittade två stycken jättefina :)

På kvällen var vi på kalas hos Daniels syster.


Idag hade vi mycket planer men inget blev som tänkt typ! Så är det ibland. En styck liten sjukling fick styra vår dag. Han blev så förtvivlat ledsen i bilen efter ett ärende att jag nästan fick tårar i ögonen. jag ville bara plocka ur honom ur stolen, men då hade vi aldrig kommit hem. lika bra att lida de sista minutrarna hem :( När vi kom hem satte jag mig i soffan med honom och sen låg han i min famn någon timme.

Jag skulle ha tränat och cyklat till affären. Men Milton sov och sov, och inte väcker man honom en dag som denna, och sen hade min cykel punka så allt sket sig :P Vi fick köra till affären istället.

Men sen kom Melinda och ludvig till oss och även om Mille fortfarande var lite halvgnällig så lekte de bra ihop :)
Vi grillade ytterfilé och åt potatisklyftor, grekisk sallad och tzatsiki till :)

Här har Mille på sig den ena av de nya bodysuitsen :)


Efter middagen stack Daniel ut och sprang. Längesen nu, jag tror inte han har varit ute sen Göteborgsvarvet faktiskt.
Under tiden så fick vårt kök bli frisörsalong då Melinda önskade att jag skulle klippa Ludvig :) Det ville jag såklart gärna!

Han var väldigt skeptiskt till det hela. Men Melinda höll en skål med vatten framför honom och leka med vatten var så kul att han glömde bort att han blev klippt :) Så det gick jättebra!





Han hade riktigt långt hår den lille skrutten :) Och tjockt hår har han redan. Miltons är mycket tunnare och rakare. Men båda är de härligt blonda :)
Det blev faktiskt väldigt bra! När han höll på att protestera i början trodde jag aldrig att jag skulle få slutföra det, men han blev väl stilig? :) Han ser mycket äldre ut nu.




Nu har dem kört hem, Milton sover och jag har blivit lovad en nackmassage :) Fick rosor igår också av mina härliga killar! :D
Imorgon är det vaccination som gäller för Milton och jag SKA träna. Jag bara måste det nu. Även om jag insett att beach2012 är kört för min del så kan jag ju inte slappa till helt och hållet. Jag får ha beach2013 i åtanke :P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0