Inspirerad!

Jag har i nån vecka tänkt börja springa, som en del i min träning. Men det har tagit emot då jag inte vetat hur kroppen ska reagera. Jag har ju dock gått igenom en tuff graviditet med svår foglossning och ischiasproblem.

Men så imorse vaknade jag och solen sken in i sovrummet. Där och då bestämde jag mig för att ta en joggingtur :) Drog med killarna upp till sjön och medan dem tittade på ankorna så sprang jag ett varv runt sjön, vilket är 1020 meter. Detta gjorde jag på 7.33 min utan att stanna för att gå en enda gång! Sådär lagom stolt :D

Det var helt klart en bra början och gav mersmak! Ikväll ska vi sätta oss och göra träningsschema för kommande vecka!

Efter min joggrunda åt vi frukost och sen kom mina föräldrar hit. Vi packade fika och åkte till den stora lekplatsen på Eriksberg.

Efter att mina föräldrar styrt ner mot Skåne igen cyklade jag och fixade några presenter till, till min stora älskling som fyller år imorgon :)

Nu blir det att göra Millematlådor för mig och lite båtfix för Daniel. Milton ska förhoppningsvis sova en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0