Kvällspromenad

Det blev en kvällspromenad innan för mig och Mille.
Vi gick till affären och köpte barngröt, bröd och coca cola zero. Jag har blivit helt beroende av cola zero. Jag har aldrig haft något beroende förr - av något. Men nu får jag huvudvärk om jag inte dricker det. Typ så som Daniel mår när han inte fått kaffe. Knas.

Vi gick sen en lång omväg hem, gissar att rundan blev 4-5 km lång. Det var kallare än jag trodde, öronen frös ordentligt.
När vi kom hem till gården stannade vi ute en halvtimme och väntade på att Daniel skulle komma hem. Han blev glatt överraskad när han blev mött av Mille :)

Nu sover hela staden utom jag känns det som. Det är väldigt tyst utomhus. Inte en enda människa hör jag trots att fönstret är öppet! Jag var nyss inne och hämtade Milton, som ville sova hos oss. Och snart ska jag också försöka somna!

Bilder från kvällens vänta-på-pappa tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0