Pianisten Milton

Det har varit en riktig slappedag idag! Jag fick värsta halsont igårkväll och idag kunde jag knappt svälja. Milton som somnade tidigt igår sov ända till kl 8 trots att han inte druckit välling igårkväll.
Han var riktigt hängig idag, antagligen en påföljd av sprutorna. På sätt och vis var det ju bra att vi båda ville vara soffliggande :) Mestadels av dagen idag har nämligen blivit soffhäng. Han har sovit mycket också!

Nu har vi nyss ätit middag. Jag åt entrecote, stekt svamp och sallad med tzatsiki, tyvärr inte alls så gott som jag hoppats på. Men ingen mat har varit så god idag, min aptit är på botten när jag har halsont.
Milton åt grillad ytterfilé, potatis och brunsås. Jättegott tyckte han :)

Kvällen tänkte jag ägna åt både matlagning, sy och promenad. Får se om jag hinner med allt! :) Daniel är och tränar så det är Milton som avgör hur mycket jag kommer hinna med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0