Sömntuta

Idag skulle bli en riktig hemmadag, men så blev det inte! :)
Jag gick till Barnens hus för att titta på några grejor, bland annat en Avent-nappflaska. Vår ena har försvunnit, ingen som känns vid att vi glömt den någonstans?

Sen åkte jag till stan för att fixa en snabb grej och efter det blev det lunch på Subway med Michaela, Christoffer och Vilgot! Vi var för övrigt hemma hos dem igår och åt taco och glass. Supergott och jättetrevligt :) Som alltid!!

Efter lunchen gick jag och shoppade lite till. Mest barnmat men även en matta till båten. Vi får hoppas den blir bra och passar bra i måtten!

Milton passade på att sova i vagnen. Redan innan klockan var två sov han för andra gången idag! Bara för därför fick jag gå en runda runt sjön också :)






Plötsligt reste Milton sig från liggande läge och la sig såhär. Jag trodde att han ville titta framåt, men det visade sig att han satt så och sov :P






























Nu har jag städat här hemma, så äntligen går det att släppa in folk här igen! Milton som är i någon grym separationsångest, blir förtvivlat ledsen så fort jag lämnar rummet han. Så jag fick göra så att jag städade ett rum i taget. Det som skulle flyttas till andra rum fick jag bara lägga ut i hallen (som är vårt centrala rum) och så fick jag hålla på. Det funkade faktiskt bra och med tanke på att Milton var nöjd hela tiden så var det väldigt värt det!

Nu kommer snart Daniel hem. Vi har tvättid ikväll, Daniel ska jogga, middag ska lagas och så är det ju Eurovision Song Contest :) Jag funderar på att gå en rask promenad när Daniel joggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0