Träning på schemat

Jag sitter här och försöker komma på någon bra anledning till att inte träna. Tyvärr kommer jag knte på någon bra :P Så nu blir det att byta om till träningskläder och sticka dit. Mille får vara hos gymbarnvakten.

Med tanke på min hosta ska jag bara ta ett kort pass. Milton är väldigt separationskänslig just nu och vill gärna vara nära mig, så ett kort pass är bra därför också.

Det har för övrigt varit en lugn dag. Milton sov till 9. När hände det senast?! :)

Sen så sydde jag mig i fingret. Ett djupt hack blev det. Har satt på några plåster, och Milton vill gärna klämma nyfiket på dem, dock inget jag finner lika intressant.

Nä, träna var det va?! Måste komma iväg nu om det ska bli något av det!!

Heja mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0