Bodypump och schnitzel

Vilken dag! Jag vet att jag lever :P Såjädratröttibenenattjag baravillligganerisoffan typ ;)

Det började med ett kort pass med både kondition och styrka ihop med Daniel. Han har fri träningsvecka för att se om han också vill börja träna där. Han tränar fritt på gymmet på sitt jobb men det kan vara kul att träna ihop med :)
Jag tog det lugnt då jag visste att jag skulle träna på kvällen med.

Vi jobbade på dagis på eftermiddagen. Daniel är riktigt omtyckt av de äldsta killarna där. De spelar fotboll hela tiden :) Milton var galet trött när vi satte oss i bilen. Tur att han är ledig imorgon och får vila ut :)

Jag stack direkt till Sportlife igen och mötte upp Melinda och då var det bodypump som gällde. Det var bra träning. Stundtals riktigt tuff men vi är där nästa tisdag igen :) Det enda jag har problem med är ju att ligga ner på rygg pga mina fortfarande dåliga fogar. Får hitta alternativa övningar :)

Det var knappt att vi kunde gå NER för trappan efter träningen ;) Det känns riktigt gött i kroppen!

Milton sov när jag kom hem. Jag gjorde schnitzel till kvällsmat. Nu sitter vi i soffan och jag tror att jag snart hasar mig till sängen och lägger mig på spikmattan och läser en tidning! :) Det känns fortfarande ordentligt i benen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0